יום שישי, 31 בינואר 2014

רכישת נכס להשקעה

רכישת נכס להשקעה


לנדלן יש כוח עצום בטווח הארוך . והרי אין צורך להיות מומחה גדול בכדי להבין זאת .מי מאיתנו שקיבל בירושה נכס או דירה , מוזנחת וישנה ככל שתהיה ,מבין בדיוק על מה אני מדבר . ישנם אנשים שירושת נכסים כאלה מסדרות אותם מבחינה כלכלית ומאפשרות להם לגמור את החודש. נכסים ודירות שנרכשו לפני שנים רבות בשקלים בודדים ,ערכם נאמד היום במאות ואף מליוני שקלים . לעתים אנו נתקלים באנשים שאומרים , אם רק הסבא שלי לא היה מוכר את המגרש ברשפון ,  הייתי היום מיליונר !

לשנות את תמונת המציאות לטובתכם !

הבעיה היחידה  היא מכונת הזמן . הזמן חמקמק ולא ניתן לעצרו .ואם איננו מנצלים אות הוא נמוג ומתאדה ובסופו של דבר , כאשר אנו מתבוננים לאחור ,  אנו שואלים את עצמנו כיצד ניצלנו את הזמן שעמד לרשותנו ? מה נותר לנו ? האם נגזר עלינו לבלות את שנתינו בצמצום . או שקיימת דרך לצבור נכסים להשקעה ולעמוד על הרגלים !


בצורה מושכלת ושיטתית  ניתן לרכוש נכסים להשקה שילכו וישתבחו עם הזמן !

דבר אחד ידוע אצל רבים מאיתנו התכנון הפיננסי ריק כמעת לחלוטין .והדבר אינו מפתיע מאחר ולא לימדו אתנו דבר על השקעות . אך אין זה אומר שהצבת מטרות פיננסיות שמורות רק לכלכלנים .
בעולם המודרני נהוג לצאת לפנסיה בגיל מוקדם הרבה יותר מכפי שהיה נהוג בעבר .מגמה זאת כבר קיימת גם בישראל, אם אתם בין אלה שמבינים שאיננו יכולים עוד להישען על המעסיקים או גורמי ממשלה שידאגו לנו ברגע שנפסיק לעבוד. ואם לא נעשה זאת עכשיו  ונתחיל לרכוש נכסים להשקעה זה לא יקרה

ברכישת נכסים להשקה הסיכון גדול יותר הוא לא להשקיע בכלל !

כולנו מכירים מישהו שהפסיד בבורסה או במניות שערכן צנח, או בעסקת נדל"ן מפוקפקת דברים אלה נשמעים ברי סיכון, אך ישנו דבר שמסוכן עוד יותר לחוסננו הפיננסי והא לא להשקיע כלל , יוקר המחייה מאמיר שחקים ועתיד לשחוק את כוח הקנייה שלנו שנה אחר שנה , ולרובנו אין אפשרות הכנסה בלתי מוגבל.אך כיצד נוכל לרכוש נכסים להשקה . ולהגיע לרגע בו לא נצטרך לעבוד יותר ?

מחפש נדלן להשקעה ? בתשואות גבוהות וסיכון נמוך לחץ כאן 

אסטרטגית השקעה בנכס היא חזון !

האומנם אין אנו אוהבים להרהר בעתידנו הכלכלי, אך עדיף לחשוב על כך עתה מאשר מאוחר יותר. וחשבו מה תהיה הרגשתכם אילו בעוד כמה עשרות שנים מהיום היו ברשותכם 1 או 5 נכסים . וכל דירה כזאת תושכר  במחירים נוכחים להיום ( לדוגמה 600-1000 דולר ) כלומר ניתן ליהנות מהכנסה חודשית גבוהה תכלו למדמיין את התמונה הפיננסית !  אתם ודאי חושבים שמדובר בדמיונות שווא !אך אני אומר לכם הדבר אפשרי . ואפילו בר השגה  ואת החזון הזה אפשר אפילו לממש בתל אביב . השקעה בנכסים בשווקים מתפתחים כגון דרום תל אביב!  שם מחירי הנכסים עדין נמוכים משמעותית זהו הדרך המעשית למימוש חזון השקעה בנכסים .

בשנים האחרונות רכישת נכסים להשקעה בתל אביב דרום הפכה למציאותית גם שהמחרים מרקעים שחקים . ככה זה כשמחיר בית ממוצע בתל אביב דרום עומד על כ-550 אלף שקל,
יחד עם זאת, צריך להביא בחשבון שהאזורים בדרום תל אביב נהנו מעליות מחירים חדות, והאטרקטיביות שלהם עלתה. מעבר לכך, רוכשי נכסים להשקעה , הבטיח תשואה מרשימה משכירות,.

בהשקעה מינימלית, מהעסקות אף פחות600 אלף שח, ניתן להפוך את החזון ולהיות חלק מקבוצה שרוכשת נכסים 
  להשקעה בערך קטן
מחפש נדלן להשקעה ? בתשואות גבוהות וסיכון נמוך לחץ כאן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה